دانستنی های مواد شیمیایی

تاریخچه شرکت فولکا

تاریخچه شرکت فولکا تولید کننده انواع سیم مفتول

شرکت فولکا، یکی از مطرح ترین برندهای ایرانی فعال در زمینه خرید و فروش مفتول به حساب می آید که خدماتش را با تضمین ارائه می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این برند شهرت مطلوبی دارد. همین شهرت مطلوب هم باعث می شود تا خدماتش محبوبیت زیادی کسب کنند. امروزه برند فولکا یکی از شناخته شده ترین نامهای فعال در بازار مفتول می باشد. در این صفحه، ما قصد داریم تا به معرفی شرکت فولکا بپردازیم و محصولات عرضه شده توسط این برند را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی شرکت فولکا

فولکا یکی از مطرح ترین تیمهای ایرانی فعال در زمینه عرضه و فروش انواع مفتول به حساب می آید. داشتن سابقه ای درخشان، مهمترین ویژگی این برند ایرانی است. توجه به تاریخچه طولانی این شرکت به شما اجازه می دهد تا خیلی راحت تر با محصولات این برند آشنایی پیدا کنید. شرکت صنایع مفتولی کیانی از سال 1345 فعالیت خود را به صورت تخصصی در بازارهای خاصی همچون مفتول صنعتی شروع کرد. این شرکت در ابتدا در زمینه بازرگانی و عرضه تجهیزاتی همچون فنر، مفتول صنعتی و سایر ابزارهای فلزی فعالیت داشت. پس از گذشت چند دهه و با گسترش نام برند فولکا، این شرکت تصمیم گرفت تا نمایندگی اکثر برندهای ایرانی را کسب کند. در طی چند سال فعالیتش، فولکا به خاطر خدمات صادقانه، کیفیت محصولات بالا و خدمات پس از فروش خوب خود شناخته شد.

انبار سیم مفتول شرکت فولکا

محصولات شرکت فولکا

شرکت فولکا فقط در زمینه عرضه کالاهای خاصی همچون مفتول فعالیت می کند. جالب است بدانید که مفتول، تنها محصول شرکت فولکا به حساب نمی آید! این شرکت خدمات گسترده ای دارد و محصولات متنوعی را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. به عنوان مثال انواع مفتول همچون مفتول مسوار، مفتول سیاه، مفتول اسیدشور، مفتول فنر پرکربن، مفتول گالوانیزه، مفتول مسی و مفتول آلومینیوم از جمله محبوب ترین محصولات این برند به حساب می آیند. این شرکت در زمینه عرضه کالاهای تولیدی با استفاده از مفتول هم فعال است. به عنوان مثال، این برند انواع توری پرسی با کیفیتی را تولید می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. توری حصاری، توری مرغی، میخ سیاه، سیم خاردار، الکترودهای مخصوص جوش، سیم جوش کربن دی اکسید و کلاف کششی از جمله دیگر ابزارهایی به حساب می آیند که توسط این برند مطرح روانه بازار می شوند.

کاربردهای محصولات شرکت فولکا

شرکت فولکا به صورت تخصصی روی ساخت انواع مفتول تمرکز دارد. پس مفتول و محصولات تولیدی با استفاده از آن، به عنوان مهمترین کالاهای موجود در فروشگاه فولکا به حساب می آید. مفتول، ابزاری کاربردی است که با استفاده از فرآیند کشش و نورد گرم تولید می شود. این محصولات معمولا حاوی فولاد کم کربن هستند. انواع مفتول را می توان در موقعیتهای مختلفی استفاده کرد . به صورت کلی، انواع مفتولی که توسط این برند برای آرماتور بندی تولید می شود، توری مدلهای مختلف حصار، ساخت انواع سیم خاردار، بستن محوطه برای بتن ریزی، بستن رابیتس گالوانیزه و تولید مدلهای مختلف فنر مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردهای سیم مفتول بیشتر جنبه های صنعتی دارد و روی زندگی روزمره افراد تاثیر زیادی ندارد. کیفیت بالای محصولات این شرکت به آنها اجازه می دهد تا به اولین انتخاب کارفرمایان تبدیل شوند.

سیم مفتول با کیفیت شرکت فولکا

حوزه فعالیت شرکت فولکا

به عقیده خیلی از کارشناسان، فولکا بزرگترین بازار سیم و مفتول در ایران به حساب می آید. همانطور که گفتیم، سیم و مفتول و انواع محصولات تولیدی توسط این ابزارها، مهم ترین کالاهای عرضه شده توسط شرکت فولکا به حساب می آیند. پس می توان به این نتیجه رسید که حوزه فعالیت این شرکت در صنعت سیم و مفتول می باشد. به خاطر داشته باشید که فولکا خودش سیم و مفتول را تولید نمی کند! این شرکت بازرگانی است و محصولات تولیدیهای معروف را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نمایندگی شرکت فولکا

در حال حاضر چندین روش مختلف برای خرید از شرکت فولکا وجود دارد. شما یا می توانید به صورت مستقیم خدمات این برند را مورد استفاده قرار دهید یا اینکه از نمایندگی آن در شهرهای مختلف استفاده کنید. مسلماً بر اساس شرایطی که شما در آن قرار دارید، هر کدام از این راه ها یک سری مزایا و معایب خاص را به همراه دارند. این شرکت اخیرا وارد دنیای تجارت آنلاین شده و با راه اندازی سایت مخصوص خود، نسبت به عرضه سریع تر انواع مفتول اقدام کرد. پس در صورت نیاز شما می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. آدرس نمایندگیهای فولکا در سایت این مجموعه وجود دارد.

کارخانه تولید انواع قطعات فلزی مانند سیم مفتول

سوالات متداول تاریخچه شرکت فولکا

1- قیمت خرید مفتول فولکا چقدر است؟

هزینه ای که شما باید برای خرید مفتولهای تولیدی این برند پرداخت کنید، ثابت نیست و همواره در حال تغییر می باشد. شرایط تورم مهمترین عامل موثر روی قیمت نهایی این کالا به حساب می آید.

2- بهترین راه خرید مفتول از شرکت فولکا کدام است؟

روشهای زیادی برای خرید مفتول از فولکا وجود دارد. شما می توانید هم از نمایندگیهای رسمی این شرکت خرید کنید و هم به صورت اینترنتی، خدمات خودش را مورد استفاده قرار دهید.

3- مزایای خرید از برند فولکا چیست؟

فولکا روی کیفیت محصولاتش حساسیت زیادی دارد و همواره آنها را با بهترین سطوح کیفیتی روانه بازار می کند. داشتن پشتیبانی خوب و قیمت مناسب خیال کاربران را از بابت کیفیت نهایی مفتول راحت خواهد کرد.

4- تفاوت برند فولکا با رقبا چیست؟

فولکا سابقه ای درخشان در زمینه عرضه انواع سیم مفتول دارد و از سال 1345 محصولاتش را در اختیار کاربران قرار می دهد. کالاهایی که  توسط برند فولکا عرضه می شود، طول عمر زیاد و قیمت مناسبی دارند.

5- چگونه می توان از میان محصولات فولکا، یکی را انتخاب کرد؟

برای آشنایی دقیق با محصولات برند فولکا و خرید با کیفیت ترین کالایی که  توسط این برند عرضه می شود، شما باید کمی وقت خود را صرف بررسی سایت این برند و ثبت سفارش بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *